Hep

Angajare cu Hep B

Creaza un subiect nou Raspunde la subiect

Mesaj Autor
Trimis: Mon Sep 26, 2011 2:00 am Titlul subiectului: Angajare cu Hep B Raspunde cu citat (quote) Salutare,

Mi-am gasit un nou job si mi s-a cerut adeverinta medicala de la medicul de familie. Am fost la medic si pe ea mi-a scris de hepatita B si ca sunt sub stricta supraveghere medicala, nu am alte boli transmisibile / cronice, nu prezint pericol pentru colectivitate si sunt apt de munca.

Credeti ca voi intampina probleme din cauza asta si stiti cumva cum e legislatia? Ar fi un motiv legal pentru care compania m-ar putea refuza chiar daca am trecut interviul si sunt gata de angajare?

Mentionez ca o sa lucrez ca si programator.

Mersi!

Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tomitzel
  • Data inscrierii: 09/Jun/2011

Trimis: Mon Sep 26, 2011 7:13 am Titlul subiectului: Raspunde cu citat (quote) Salutari,

Bafta la nou job Smile si nu-ti fa prea multe probleme despre adeverinta pentru ca nu vei intimpina nici un fel de probleme (maxim niste priviri urite din partea citorva care nu stiu mai nimica despre hep b si incurca borcanele, priviri care se vor linisti dupa ce se vor documenat un pic).

oricum din ce stiu eu avizul de munca nu ti-l da medicul de medicina muncii si nu medicul de familie, da asta se poate ca s-a schimbat.

legal nu au de ce sa te respinga si daca o fac ar fi caz de discriminare si atunci problema se pune in alti termeni. vezi Hotarâre nr. 355 din 11/04/2007 privind supravegherea sanatatii lucratorilor - despre Ag Hbs se mentioneaza cel mai mult in parta v: http://medicina-muncii.com/legislatie/practica-medicinii-muncii/hg-355-2007-v.html

Sanatate tuturor!

4est
  • Data inscrierii: 13/Jul/2011

Trimis: Mon Sep 26, 2011 7:18 am Titlul subiectului: Raspunde cu citat (quote) Mersi 4est!

In seara asta trimit actele si o sa scriu aici daca va exista vreo reactie din partea lor.

tomitzel